fitness kraków my fitness place

ABT to ćwiczenia najchętniej wybierane  w klubach fitness przez płeć piękną. Brzuch, pośladki i uda to te parte ciała, które panie chcą zwykle skorygować.

Skrót ABT pochodzi od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs oznaczających właśnie – brzuch, pośladki, uda.

Ta forma ćwiczeń skierowana jest do osób, które chcą wymodelować dolne partie ciała, ale również zadbać o kondycję i zdrowie. ABT to niezła dawka ruchu, dlatego ćwiczenia pobudzają i dodają energii.

ABT – na  czym polega?

Trening ABT to ćwiczenia wzmacniająco-kształtujące, które wykonujemy w rytm dynamicznej muzyki. Zaczyna się od 15 minutowej rozgrzewki, po czym następuje kompleksowy zestaw fitness uwzględniający pracę dolnych części ciała.

ABT – efekty treningów

Regularne ćwiczenia ABT wpływają na całą sylwetkę i poprawiają koordynację ruchową.

Efekty, które można zaobserwować to jednak przede wszystkim:

  • Płaski brzuch – dzięki ćwiczeniom spalamy zbędną tkankę tłuszczową, pozbywamy się tzw. „boczków” i „oponki”,
  • Jędrne pośladki – płaski tyłek i wiotkie pośladki po treningu ABT pójdą w zapomnienie. Przy regularnych ćwiczeniach można zauważyć uniesienie pośladków i poprawę ich jędrności.
  • Szczupłe uda – ABT uwzględnia przysiady i wiele innych ćwiczeń wysmuklających uda. Żeby uniknąć monotonii, do treningu dodawane są hantle  lub step.
  • Mocne mięśnie – ten rodzaj ćwiczeń w wyraźny sposób wzmacnia mięśnie-  brzucha, ud i pośladków, ale również ścięgna i więzadła stawów kolanowych. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko kontuzji podczas uprawiania sportu.
  • Mniejszy cellulit – dzięki poprawie krążenia krwi i limfy, komórki tłuszczowe zostają rozbite, a cellulit jest mniej widoczny. Dotyczy to również cellulitu wodnego, ponieważ ćwiczenia pomagają usunąć nadmiar wody z organizmu.
  • Prosta sylwetka – mocne mięśnie brzucha wpływają na całą sylwetkę i pomagają zminimalizować bóle kręgosłupa. Wyprostowana sylwetka pozwala również lepiej wyeksponować piersi.
  • Świetna kondycja – regularny trening ABT to poprawa kondycji i koordynacji ruchowej. Dzięki temu nie męczymy się tak łatwo podczas spacerów czy wchodzenia po schodach. Wzrasta również nasza odporność i sprawniej działa układ krążenia – w tym najważniejszy organ-serce.

Mimo, że ćwiczenia ABT najczęściej wybierają panie, trening dedykowany jest również mężczyznom.

Sprawdź – Jak przygotować się do wizyty w klubie fitness

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here