zajecia fitness krakow

Ostatnie lata to prawdziwy „boom” jeśli chodzi o zainteresowanie aktywnością fizyczną na siłowni i w klubach fitness. Coraz więcej osób chce dbać o swoją kondycję, poprawić figurę i…samopoczucie. Niestety często zdarza się, że są to noworoczne postanowienia lub chwilowe „zrywy”, które mijają tak szybko jak się pojawiły.

my fitness placePoniżej dla zachęty przedstawiamy 5 najważniejszych korzyści wynikających z regularnych ćwiczeń fitness.

  1. Zdrowie – jak wiadomo – w zdrowym ciele  zdrowy duch! Regularny ruch pomaga nam zadbać o kondycję i ogólną formę – znikają bóle pleców, poprawia się postawa ciała, łatwiej jest nam zasnąć i zwiększa się odporność.
  2. Samopoczucie – aktywność fizyczna poprawia nastrój, dodaje energii, wyzwala endorfiny, które powodują, że mamy lepszy humor. Ponadto uczucie satysfakcji z podjętego wysiłku jest nie do przecenienia – zaczynamy wierzyć we własne możliwości i mamy większą motywację.
  3. Kondycja – regularne treningi fitness bardzo szybko sprawią, że poczujemy jak poprawia się nasza forma. Systematyczne ćwiczenia zwiększają wydolność i sprawiają, że to co do niedawna stanowiło problem i duży wysiłek, możemy robić z coraz mniejszym trudem.
  4. Figura – po niedługim czasie można zaobserwować spadek wagi, redukcję tkanki tłuszczowej i wymodelowanie sylwetki poprzez wzmocnienie mięśni. To jeden z efektów, na którym zależy wielu z nas.
  5. Redukcja stresu – aktywność fizyczna, jak już zostało wspomniane, poprawia nasz nastrój przez co pomaga radzić sobie ze stresem. Regularny wysiłek sprawia, że znikają napięcia mięśniowe i bóle wywołane stresem, a my czujemy się coraz bardziej odprężeni.

my fitness place

Oczywiście powodów, dla których warto brać udział w zajęciach fitness jest znacznie więcej. Podczas treningów grupowych można np. poznać nowych ludzi, ciekawie spędzić czas, zwiększyć wiedzę z zakresu zdrowia i kondycji.

Każdy z nas ma swój główny powód, dla którego zaczyna ćwiczyć – ważne aby wytrwać w postanowieniu, a efekty naprawdę mile nas zaskoczą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here